mandag den 27. juni 2016

Colours and squares tips

Så fik jeg endelig en fri dag så jeg kan få hæklet lidt på tæppet, har fået rettet min fejl som jeg lavede ved at få ombyttet min hæklenål .
Håber også i er godt igang. Her kommer et  tips til når man hækler stangmasker frem og tilbage. 

Today is my day of. I'm only gowing to crochet the day long. 
I will give a trick today.

En måde at gøre det nemmer at få og huske den sidste stangmask hvis man er nybegynder 

How to get the last DC in an eays way. 


1. Hækle 3lm og vend 
2. Sæt markør i den øverste lm 
3. Hækle til enden
4. Fjern markør og der er et lille hul til at lave stangmasken i. 
Maske inden kan også være svær at se så husk også og få den med, det kan være en god ide at tælle masker så man er sikker på at alle er med eller man ikke får for mange. 


1. Chain 3 and turn
2. Put a marker in the top chain
3. Crochet to the end 
4. Remove the marker and it will leave a hull to make the DC in
The maske before can also be difficult to see, it is a got idea to count the you now if you have too many or too little maske. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar